SERIÁLY.kinema.SK

Televízia JOJ počas uplynulého víkendu neodštartovala iba 6-dňový maratón seriálu Day Break (Deň zlomu), ale aj propagačnú kampaň na letné seriálové novinky. Predmetné teasre na seriály No Ordinary Family (Rodinka úžasných) a The Defenders (Ochrancovia) nájdete pod článkom spolu s číslami sledovanosti premiéry Day Break.

The Defenders:

No Ordinary Family:


Sledovanosť Dňa zlomu (12-54):

  • 1. časť: 24,3% (muži: 25,7%)
  • 2. časť: 25,8% (muži: 27,6%)
  • 3. časť: 24,9% (muži: 26,3%)

Ďalšie časti už dnes večer po Paneláku!

VIAC O TITULE: , ,



Komentáre

  1. bad | jún 20., 2011 o 11:35 |

    Day Break je zaujmavý a Dangl a spol výborný.

  2. Peter | jún 20., 2011 o 11:49 |

    Slušné čísla a ešte zaujímavejšie sú čísla celodenné, ako pekne sa ukazuje, že Markíza je v podstate bez Šehery slabá – pekne padá strmhlav na dol! (pondelok, streda, piatok, sobota, nedeľa)…som veľmi zvedavý na jeseň, ale mám silný pocit, že keď vidia tieto čísla, tak Šeheru potiahnu aj na jeseň :(

  3. bad | jún 20., 2011 o 12:27 |

    … postaviť vysielanie na pomaly ale isto upadajúcej Seherezáde je naozaj sila.
    Som si 100% istý , že JOJ na jeseň Markízu sčasti prebije. Markíza avizuje samé telenovely a Ordináciu a JOJ má zaujmavejšiu ponuku. Pôvodná tvorba na JOJ a na JOJ Plus samé dobré seriály, Dexter u mňa vyhráva na celej čiare.

  4. Martin | jún 20., 2011 o 14:38 |

    Na Slovensku fungujú príbehy ľudí. Pozrite si čísla Šeherezády, Modrého z neba, Pošty pre teba (asi jediný fungujúci program na STV), Farmára a podobných programov.

    Toto sleduje Slovenský divák. Žiaľ?? Pre JOJku asi áno. JOJ musí vynaložiť neskutočnú námahu nato, aby prilákala ľudí k obrazovke. Markíze zase stačí jednoduchá upútavka v ktorej zastrelia Onura a o sledovanosť je postarané. Čím to asi tak je?? Seriály, ktoré JOJ vysiela sú super hlavne pre mladého diváka. Seriály, ktoré vysiela Markíza sú zase atraktívnejšie pre staršieho diváka. Mladí divák väčšinu seriálov už videl súbežne s premiérou v USA a preto ho už tá Slovenská premiéra nezaujíma – tu JOJ stráca. Starší si to pozrú v TV. To je dôvod prečo JOJ len ťažko predbehne Markízu so seriálmi. To je dôvod prečo Markíza vysiela (pre väčšinu mladých) kraviny v prime-time. Proste vedia, že toto funguje na diváka. Ja nevidím dôvod prečo by to mali meniť. Proste tam majú niečo čo funguje. Zatiaľ čo JOJ sa snaží robiť brutálne upútavky, Markiza sa jej smeje do ksichtu s maximálnou jednoduchosťou. Stavil by som, že v JOJ strihajú upútavky o polovicu dlhšie. Sú super, ale stále to nezaberá. Tak kde je problém?? A sme zase na začiatku môjho komentáru … Na Slovensku fungujú príbehy ľudí. A sila je v jednoduchosti … na tom stavajú v Markíze.

  5. bad | jún 20., 2011 o 15:04 |

    Martin len nezabudni , že reklama sa predáva na 12- 54 a to sú mladí ľudia. Takže nech si Markíza vysiela pre staršiu generáciu, myslím že JOJ to vôbec nevadí.
    JOJ sa profiluje ako mladá telka a to je fajn.

Napíšte svoj názor